Droga Kupująca! Drogi Kupujący!
Nazywam się Natalia Lublińska, jestem autorką „Tajemnic”, które możesz zamówić za pośrednictwem tej strony. Poniżej znajduje się regulamin, który informuje o sposobie złożenia zamówienia, zawarcia umowy na odległość, dostępnych formach płatności czy też zwrotach i reklamacjach. Wszelkie pytania możesz kierować na adres: natalia.lublinska@ gmail.com
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zainteresowanie moimi produktami
Natalia
§1 Definicje
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Strony.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – rzecz lub usługa dostępna w Sklepie, a będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin – niniejszy Regulamin dostępny pod adresem natalialublinska.pl.
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem natalialublinska.pl prowadzony przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca – Natalia Lublińska, ul. Głowackiego 16, 32-100 Proszowice, NIP 6821681116, prowadząca działalność nierejestrowaną (nieewidencjonowaną).
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego, z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Zamówienie – oświadczenie woli składane przez Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające rodzaj i liczbę zamawianych Produktów.
§2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Strony Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów swojego autorstwa.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze strony, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
- Do korzystania ze Sklepu oraz składania Zamówień wymagane są: urządzenie końcowe (np. komputer, telefon), przeglądarka internetowa, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w Sklepie jest możliwe przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych oraz są cenami brutto.
- Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (opłata za usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
§3 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam” (lub równoznaczny).
- Wypełnić formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia (w tym adresu e-mail), numeru telefonu oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu.
- Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny).
- Opłacić zamówienie w określonym terminie poprzez wpłatę na konto Sprzedawcy na rachunek bankowy podany w formularzu Zamówienia.
§4 Wykonanie Umowy Sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza w Sklepie internetowym zgodnie z §3 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedającego Klientowi stosownej wiadomości e-mail na adres poczty Klienta podany w formularzu Zamówienia. Wiadomość zawiera oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostaje anulowane.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie w Sklepie.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy ( czyli od dnia zapisania przelewu na koncie bankowym Sprzedawcy).
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski oraz krajów europejskich, wyłącznie w dni robocze.
§5 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia Produktu Konsumentowi.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy.
- Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta i jest dostępny na stronie https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php . Nie jest to jednak obowiązkowe.
- Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tych samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem nie dłużej jednak niż 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie niezwłocznie, ni e później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
§6 Reklamacja
- Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za zasadne.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy.
§7 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dobrowolnie i za zgodą obu stron.
- Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich), rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy, ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod, następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- Wniosek można złożyć również za pośrednictwem platformy do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR) udostępnionej przez Komisję Europejską pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
§8 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyraża na to zgodę – także w celu marketingowym.
- W celu dostarczenia zamówionego Produktu, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe (imię, nazwisko, adres) wybranemu przewoźnikowi.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia.
- Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dostarczenia Produktów.
§9 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności lub dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin wchodzi w życie 28.08.2020 roku.